BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


.: Don't compare your life to others'. You have no idea what their journey is all about :.

Wednesday, October 28, 2009

berapakah harga sebuah kemaafan?


Aku kata aku maafkan dia
Tapi hati aku tak boleh nak lupakan apa yang dia buat
Bak kata orang,
" I can forgive but I can't forget "
Hati aku sakit...
Harga sebuah kemaafan sangat mahal...
Sangat susah nak memberi maaf dengan ikhlas
Apatah lagi hendak meminta maaf dengan setulus hati
Dia pernah menjadi kawan
Tapi kini menjadi lawan
Adakah aku yang salah?

3 comments:

noor amirah bt ahmad said...

maafkanlah dan biarkan kesedihan itu pergi..
maafkanlah dan fikirkan tentang kemanisan lain..
maafkanlah kerana ia juga manis..
maafkanlah dan kau akan merasakan kemanisannya..
maafkan dan redha ia pergi dlm hidupmu..
kerana rancangan terbaik ALLAH tidak semestinya rancangan terbaik hambanya...

sesungguhnya sebuah kemaafan itu akan membuat kau lebih gembira

Lili-Fantasi said...

>>miraeiya

aq sdg mencube supaye maaf yg diberi ikhlas dr hati...

Lili-Fantasi said...
This comment has been removed by the author.