BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


.: Don't compare your life to others'. You have no idea what their journey is all about :.

Monday, December 7, 2009

datang lagi!!!!!!

huh!
dia datang lagi...
PENAT! PENAT! PENAT!
tadi petang dia call aku lagi...
sampai tiga kali!
tapi aku tak angkat.
jangan harap aku nak angkat!
aku terus off handphone!
apa yang patut aku buat ni...??
makin aku tolak,
makin dia datang.
dah laa...
tolong la....
tinggalkan aku...
aku dah tak nak apa2 lagi...
aku dah penat bagi dia peluang.
bukan sekali.
bukan dua kali.
malah berpuluh-puluh kali.
aku tunggu dia berbulan-bulan.
tapi dia tak hargai.
hati aku dah tertutup untuk benda2 ni semua...
hati aku dah beku.
dah tak ada perasaan.
perasaan ni dah tak ada lagi untuk dia...
malah untuk orang lain..
sebab aku TAKUT!
aku takut dengan apa yang pernah aku rasa...
TAHNIAH!
aku ucapkan syabas kat KAU yang berkenaan
sebab kau dah berjaya buat hati aku beku!
mesti puas hati kau sekarang kan?
apa yang kau nak sebenarnya hah?
AKU PENAT!

p/s: aku penat...aku dilema...tolong bagi aku privacy!

4 comments:

King Of Single said...

sebuknye die...ish!

hm hm betul kan ko da xde skit pon prsaan kat die??
so far..mmg tu je r jln terbaek
xyah angkat sume pnggilan die
ko wat r call divert.huhu

NuRuL AiN said...

cam serius je kes ko nih..hehe

Lili-Fantasi said...

ekin>>

aq syg die lg ekin...
tp aq x kuat...
tu je yg mampu aq buat...
x angkat die talipon...

Lili-Fantasi said...

ain>>

serius?
huhu
x la serius mane...
cume rumit skit je..
alhamdulillah..
da ok skit skrg..