BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


.: Don't compare your life to others'. You have no idea what their journey is all about :.

Tuesday, December 8, 2009

maaf yang dipinta

di sini...
aku ingin meminta seribu kemaafan darimu...
aku ingin meminta maaf di atas sikap kasarku...
aku ingin meminta maaf di atas sikap keanak-anakan ku...
aku ingin meminta maaf kerana tidak mematuhi janji...
aku ingin meminta maaf kerana percakapan2 ku yang pernah menyakitkan hatimu....
aku ingin meminta maaf di atas perbuatan ku yang menyinggung perasaanmu...
aku ingin meminta maaf di atas kata2 ku pada entry2 yang lepas kerana seperti menyalahkanmu sepenuhnya...
waktu tu aku terlalu emosional dan mengikut rasa marah...
aku ingin meminta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki...
kerana aku tersedar bahawa...
nikmat yang aku dapat supaya menjaga silaturrahim yang ada adalah sangat indah dan tidak semua yang berpeluang mendapat nikmat itu...
aku sangat berterima kasih pada orang yang membuat aku tersedar akan nikmat itu...
dan tentunya aku sangat bersyukur kepada si pemberi nikmat; ALLAH SWT...

aku meminta seribu kemaafan darimu,
wahai si P yang pernah aku sayangi...

p/s: terima kasih pada P...sebab aku mendapat hikmah di sebalik apa yang terjadi...aku dapat tahu dan kenal siapa kawan, siapa lawan...siapa yang boleh aku percaya, dan siapa yang tidak... terima kasih...


3 comments:

noor amirah bt ahmad said...

aku.
aku hanya mampu senyum.
aku bersyukur.
aku juga gembira.

segala cerita si pengkusut dunia telah terlerai.
segala masalah didalam kotaknya telah dirungkai.

tali itu tali silaturahim namanya. dengan tersambungnya semula. maka aku sangat gembira.aku bahagia. nikmatnya 1000 cerita. maka nikmatnya harus dijaga.. =]

Lili-Fantasi said...

tp die x bls...
hmm..
xpe la...
asalkan aq dah mintk maaf...
dtg dr hati...

King Of Single said...

aku turut gembira

harap kamu semua gembira

>_<