BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


.: Don't compare your life to others'. You have no idea what their journey is all about :.

Thursday, May 14, 2009

first time


Ni first time aku tulis dalam blog. Rasa teruja pulak. Hehe. Sebenarnya, aku start tulis dalam blog ni sebab terpengaruh dengan member2 aku. Tengok diorang tulis dalam blog macam best je...aku pun nak try la. Lagipun tak salahkan kalau aku nak mengimprovisasi hobi aku ni; menulis... Penat lah asyik tulis dalam kertas je...tulis2, buang...tulis2, buang...macam buat benda yang sia-sia pulak. Hehe. Aku tulis ni pun sebab nak luah apa yang aku rasa dan nak cerita apa yang terjadi di sekeliling aku sepanjang aku hidup sebagai manusia...

9 comments:

King Of Single said...

yeah...aku r diantare member trsbut...broadband da ok..alhamdulillah..jom lyan ym

Lili-Fantasi said...

betul2! ko la slh satu drp parasit2 yg racun otak aq! hehehe :P

Anonymous said...

chaiyok nazira !!
teruskan menulis blog..
aku dah addicted !!

Anonymous said...

chaiyok nazira !!
teruskan menulis blog..
aku dah addicted !!

Lili-Fantasi said...

thanks...
tau xpe!
buat bende ni makin ketagih la...
best plak..hehe

King Of Single said...

jgn ko addict mende laen udah r ye..
ohok ohok

n_x

Lili-Fantasi said...

uuuu...
x mo, x mo!
elakkan...huhu

Anonymous said...

owhhh...
terlalu byak coretan perlu dibaca
aku ini blum mghabiskannya
perlu direnung seketika
baru ada hasilnya

huhu
tahniah kpd roomateku krn bjaya mghasilkan blog 4 a very 1st time.
truskn usaha anda
4 all blogger!!
'there is a story behind everything'

Lili-Fantasi said...

thanks rumate ku yg kuat tido..
hehe
sokongla saye untuk kemajuan negara..hehe