BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


.: Don't compare your life to others'. You have no idea what their journey is all about :.

Friday, May 22, 2009

my happiness, my life, my soul...


Keluarga aku adalah nyawa aku

Aku akan happy bila keluarga aku happy
Hidup ni takkan bermakna kalau tak ada keluarga

Tapi hidup akan lebih sia-sia kalau...
Ada keluarga tapi tak ada kasih sayang


NOW I wanna tell u about MY FAMILY



this is my lovey dovey family

Walaupun family aku tak besar,
Tapi kitorang semua sangat happy when we are together!! :)
We are six in one!


this is my crazy siblings

Ni la putera puteri dalam hati pakcik Arbange & makcik Salmiah!
I love all of you! :)


this is my funkiest cousins

All of us have their own rythm...
All of us has their own role to fulfill the emptiness in each other's world...

And all of us has a lot of sweet memories that has been shared together...
I hope that we will be so closed together forever and ever!!
Nothing can cut out our bond....!!!!


this is my ayah

Nama ayah Arbange bin Ismail
Mak cakap...
muka ayah macam Nordin Ahmad! haha :D
Dia tak garang tapi panas baran. hehe
Dia sporting dan kelakar :D
Tapi dia sangat tak suka kalau...
anak2 dia khianati kepercayaan yang dia dah bagi...huhu



this is my mak
Nama mak Salmiah bt Ismail
Hah! Jangan salah sangka pulak...!!

Mak dengan ayah bukan adik beradik

Cuma kebetulan je nama atuk sama...hehe

Mak pulak sangat open minded

Dia sangat faham kitorang

Dia ni macam ahli sihir!

Sebab dia tahu apa yang anak2 dia buat walaupun kitorang tak bagitahu!

Pelik kan??



this is my akak
Nama akak Rafizah
Orang cakap dia cute

Yeke? Agaknye lah kot...hehe :P

Dia ni macam ayah; kelakar!

Family kitorang tak ceria kalau dia tak ada sebab...

dia suka buat lawak bodoh!

Dia memang gila! hahaha :D



this is my 1st bro
Nama adik aku ni Zul Naim
Nyang aku cakap, muka dia macam Alif Aziz
Aku tengok, tak pun...
Mmm...whatever...hehe
Dia ni agak panas baran
Dia ni suka menonjolkan diri sebab...
dia suka colour2 yang striking!
Dia jugak suka dengar lagu...lalalala


this is my 2nd bro

Nama adik aku yang ni pulak Ain Fikri
Dia anak bongsu
Dia ni agak emosional
Dia sanggup berlapar kalau mak tak nak makan dengan dia!
Ish! Macam2...
Lagi satu, dia ni playboy!
Dia ada banyak awek!
Pelik2....hehe


THATS ALL ABOUT MY FAMILY
FAMILY IS EVERYTHING
THEY ARE PRICELESS AND VERY VALUABLE
I LOVE ALL OF YOU SOOOOOO MUCH!!! :)




3 comments:

King Of Single said...

ain??
c bibir seksi??
y crush mida tu?
ahahha

yes..u r heppy wif ur fmily..
but not 4 other people...
congrat!!

huhu

n_x

Lili-Fantasi said...

tu ain lain dok...
ain tu mida punye! haha

ala...x mo la sedih2...
i hope u will get one in ur life...
insyaallah...

King Of Single said...

aku xcdey r tp meluahkn je huhu
xtahan daa nk smpan .
tu pon baru cebisan je aku luah....
haha rilex2 aku msih idop ag ni
td ptang gile sakit r...xsnang aku
aku taw ko kawan y baek,
nway tanx ye boot hehe

insyaALLAH..n_x